.

.

translate

THE EASYEST WAY TO CREATE A BOOTABLE PENDRIVE WITH WINDOWS 8 ™

CEL MAI SIMPLU MOD DE A CREEA UN STICK USB CU WINDOWS 8


S
alutare si bine ne-am regasit.A trecut ceva vreme de la ultimul articol,acum,pentru ca aveam nevoie sa instalez un sistem de operare pe un computer si,neavind la dispozitie un dvd cu windows 8,am hotarat sa ma folosesc de un stick pe care aveam deja un sistem de operare.Dar,de dragul demonstratiei,am vrut sa fac si un tutorial despre acest lucru.

   
As vrea mai intai sa exemplific cateva dintre motivele pentru care am avea nevoie de un stick usb cu windows.
Ei bine,unul dintre motive ar fi acela de a nu avea la dispozitie la momentul oportun,un dvd pe care sa ardem imaginea aso ci sistemul de operare.Al doi-lea ar fi acela ca,mai nou,nu de mai fabrica laptopuri cu dvd writter si,ca atare,nu putem sa ne folosim de un dvd .Un stick este mult mai practic si,nici nu se zgarie ,astfel avand ocazia sa nu poata fi folosit.
Oricum,urmatorul tutorial va fi despre cum se arde o imagine iso a unui sistem de operare,pe un dvd.

Acum va invit sa vedeti videotutorialul si ,daca aveti intrebari sau pentru orice fel de informatie,rubrica de comentarii e a voastra,iar daca v-a placut videotutorialul va invit sa va abonati la canalul meu pentru a fi intotdeauna la curent cu noile videotutoriale




In videotutorial am scurtat timpul,insa,in functie de marimea imaginii ,poate dura chiar peste 30 minute.

No comments :

Post a Comment

Astept propunerile si comentariile voastre aici: